Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)

Τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) έχουν σκοπό την παροχή υπηρεσιών αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης σε αποφοίτους Γυμνασίου και Λυκείου. Η λειτουργία των Δημοσίων Ι.Ε.Κ. εποπτεύεται από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, με κύρια αρμοδιότητα τη διαμόρφωση και την εποπτεία του εκπαιδευτικού τους πλαισίου.
Το σύστημα πιστοποίησης της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης των Ι.Ε.Κ. εφαρμόζεται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π). Στην αρμοδιότητα του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. ανήκει, επίσης, ο καθορισμός των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των Ι.Ε.Κ.
Το σύνολο της διαχείρισης των εκπαιδευτών, της υλικοτεχνικής υποδομής των Ι.Ε.Κ. και του εκπτωτικού δελτίου ειδικού εισιτηρίου των καταρτιζόμενων (πάσο), έχει ανατεθεί στο Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ., με εθνική χρηματοδότηση. Η επιδότηση της επιταγής αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης (voucher) και της πρακτικής άσκησης των αποφοίτων, συγχρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό κοινωνικό ταμείο.
Από τις 30.6.2013, τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. μεταφέρονται στις Περιφέρειες. Η αρμοδιότητα της οργάνωσης και λειτουργίας τους θα ανήκει στις Περιφέρειες, ενώ η αρμοδιότητα διαμόρφωσης και εποπτείας του εκπαιδευτικού τους πλαισίου παραμένει στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης.
Η κατάρτιση στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. πραγματοποιείται, τόσο στους χώρους όπου αυτά στεγάζονται (σχολικές μονάδες ή ενοικιαζόμενα κτίρια που πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις), όσο και σε νοσοκομεία, παιδικούς σταθμούς, τράπεζες, ιδιωτικές επιχειρήσεις και αλλού.

Επαγγελματική Κατάρτιση

Η Επαγγελματική Κατάρτιση εστιάζει στην άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς εργασίας ενισχύοντας τις προοπτικές απασχόλησης. Η Επαγγελματική Κατάρτιση διαχωρίζεται στην Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση και στην Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση.
Στο χώρο της Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης εντάσσονται δραστηριότητες που προσφέρουν βασικές επαγγελματικές γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες σε ειδικότητες και εξειδικεύσεις με στόχο την ένταξη, επανένταξη, επαγγελματική κινητικότητα και ανέλιξη του ανθρωπίνου δυναμικού στην αγορά εργασίας, καθώς και την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη.
Στη Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση εντάσσεται η κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού που συμπληρώνει, εκσυγχρονίζει ή και αναβαθμίζει γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες, οι οποίες αποκτήθηκαν από τα συστήματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης ή από επαγγελματική εμπειρία με στόχο την ένταξη ή επανένταξη στην αγορά εργασίας, τη διασφάλιση της εργασίας και την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη.

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Σχετικά με τα Κολλέγια

Σχετικά με τα Κολλέγια, τον πίνακα με τα Κολλέγια στα οποία έχει χορηγηθεί άδεια σύμφωνα με τις διατάξεις που προβλέπονται και το νομικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία τους επισκεφθείτε τους παρακάτω συνδέσμους.

Πίνακας με τα Κολλέγια στα οποία έχει χορηγηθεί άδεια σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4093/2012

Νόμος 4111/2013 (ΦΕΚ 18 Α') 

Νόμος 4093/2012 (ΦΕΚ 222 Α') 

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Κολλέγια

Η παράγραφος 1 του άρθρου 1 του ν. 3696/2008 (ΦΕΚ 177 Α΄) «Ίδρυση και λειτουργία Κολλεγίων και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 45 του ν. 3848/2010 (Α΄71) και αντικαταστάθηκε με την περίπτωση 1 της υποπαραγράφου Θ7 της παραγράφου Θ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 –Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» (ΦΕΚ 222 Α΄) και τoάρθρο 30 του ν. 4111/2013(ΦΕΚ 18 Α΄) ορίζει :
«1. α. Τα Κολλέγια είναι πάροχοι υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης, που παρέχουν κατ’ αποκλειστικότητα σπουδές βάσει συμφωνιών πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης (franchising) με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, αναγνωρισμένα από τις αρμόδιες αρχές στη χώρα που εδρεύουν, οι οποίες οδηγούν σε πρώτο πτυχίο (bachelor) τουλάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.
β. Επίσης περιλαμβάνονται στη συγκεκριμένη κατηγορία (κολέγια) πάροχοι υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης, τα προγράμματα σπουδών των οποίων οδηγούν σε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, εφόσον αυτά τα συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών έχουν πιστοποίηση (accreditation) από διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ορίζονται οι διεθνείς οργανισμοί πιστοποίησης.
γ. Τα πτυχία, οι τίτλοι, οι βεβαιώσεις, τα πιστοποιητικά σπουδών και οποιασδήποτε ονομασίας βεβαίωση που χορηγούν τα κολλέγια των στοιχείων α’ και β’ της παρούσας παραγράφου δύνανται της αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων ανώτατης εκπαίδευσης του ελληνικού συστήματος τυπικής εκπαίδευσης σύμφωνα με την διαδικασία και τις προϋποθέσεις της Θ.16 της παρούσης. »
Σύμφωνα με την  ανωτέρω   διάταξη   με   άδεια  Κολλεγίου (όπως μετονομάστηκαν τα Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης) παρέχονται  εκπαιδευτικές υπηρεσίες κατ’ αποκλειστικότητα βάσει συμφωνιών πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης (franchising) με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, αναγνωρισμένα από τις αρμόδιες αρχές στη χώρα που εδρεύουν.   Οι σπουδές που παρέχονται στο ανωτέρω πλαίσιο οδηγούν σε πρώτο πτυχίο (bachelor) τουλάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδώνΠεραιτέρω με άδεια Κολλεγίου παρέχονται και προγράμματα σπουδών, τα οποία οδηγούν σε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, εφόσον αυτά τα συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών έχουν πιστοποίηση (accreditation) από διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης.
Οι διεθνείς οργανισμοί πιστοποίησης ορίστηκαν   με τη με αρ. 151668/ΙΑ/3-12-2012 ( ΦΕΚ 3324 Β΄) απόφαση,  όπως τροποποιήθηκε με τη με αρ. 94538/ΙΑ/15-7-2013 (ΦΕΚ 1785 Β΄) και ισχύει είναι οι κάτωθι:.    
Association to Advance Collegiate Schools of Business (A.A.C.S.B.).
- Accreditation Board for Engineering and Technology (A.B.E.T.)
- North Central Association of Colleges and Schools (N.C.A.).
- Association of  MBAs (A.MBA.).
- E.F.M.D. (European Foundation for Management Development) Programme Accreditation System (E.P.A.S.).
- European Quality Improvement System (E.QU.I.S.).
- New England Association of Schools and Colleges (N.E.A.S.C.).
- American Bar Association (A.B.A.).
- American Dental Association (A.D.A.).
- National Association of Schools of Art and Design (N.A.S.A.D.).
- National Association of Schools of Music (N.A.S.M.)
- Scottish Qualifications Authority (SQA)

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Ακαδημαϊκή Ταυτότητα

Από τις 24/09/2012 οι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές  όλων των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ της χώρας μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους για έκδοση νέας ακαδημαϊκής ταυτότητας.

Η νέα ταυτότητα διαθέτει ισχυρά χαρακτηριστικά μηχανικής αντοχής, και ασφάλειας έναντι πλαστογραφίας. Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει ισχύ για όσα έτη διαρκεί η φοιτητική ιδιότητα, και να καλύπτει πολλαπλές χρήσεις, επιπλέον του Φοιτητικού Εισιτηρίου (Πάσο). Οι ταυτότητες θα παραδίδονται στο σημείo παραλαβής που θα έχει επιλέξει ο κάθε φοιτητής κατά την υποβολή της αίτησής του, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Οι νέες ταυτότητες αναγράφουν την ακριβή περίοδο ισχύος του δικαιώματος του Φοιτητικού Εισιτηρίου. Στην περίπτωση που ο φοιτητής δεν δικαιούται Φοιτητικό Εισιτήριο, η κάρτα επέχει θέση απλής ταυτότητας.

Κάθε Ίδρυμα μπορεί να αξιοποιήσει τις νέες ταυτότητες για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και εφαρμογών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των φοιτητών του.


Προσωπικό Ιδρυμάτων/Φορέων

Από το ακαδημαϊκό έτος 2014-15 οι καθηγητές, ερευνητές και το προσωπικό των Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων και των Ερευνητικών Φορέων της χώρας θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας. 

Η νέα ταυτότητα θα αποτελέσει μέσο φυσικής ταυτοποίησης και ψηφιακής αυθεντικοποίησης του κατόχου της, ενώ θα υποστηρίζει επιπλέον υπηρεσίες ψηφιακής υπογραφής και κρυπτογράφησης. 

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα θα παράγεται με χαρακτηριστικά υψηλής ασφάλειας, που αποκλείουν την πλαστογράφησή της και θα μπορεί να αξιοποιηθεί για τα ακόλουθα:

- Για τη φυσική και ηλεκτρονική πιστοποίηση της ταυτότητας και της ιδιότητας του δικαιούχου
- Ως μέσο πρόσβασης για ποικιλία ακαδημαϊκών/ερευνητικών υπηρεσιών, όπως η βιβλιοθήκη, η χρήση χώρων ελεγχόμενης στάθμευσης, κλπ.
- Για χρήση του προσωπικού ψηφιακού πιστοποιητικού που θα περιλαμβάνει σε υπηρεσίες όπως: εξουσιοδοτημένη χρήση υπολογιστών, παροχή ψηφιακής υπογραφής, κλπ.

Σημειώνεται ότι μαζί με την ακαδημαϊκή ταυτότητα θα χορηγείται στους δικαιούχους και συμβατός αναγνώστης/εγγραφέας ακαδημαϊκής ταυτότητας.


Η Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Aκαδημαϊκής Ταυτότητας παρέχεται από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων με την τεχνική υποστήριξη του Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ).

Για περισσότερες πληροφορίες, αίτηση, αναζήτηση προσφορών, ερωτήσεις, οδηγίες κ.α. επισκεφθείτε τη σελίδα Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στη διεύθυνση: http://academicid.minedu.gov.gr/ 

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Βιβλιογραφία για το Μάθημα Οργάνωση Καταστήματος - Marketing της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής των ΙΕΚ


Βιβλιογραφία για το Μάθημα Οργάνωση Καταστήματος - Marketing  της ειδικότητας  Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής των ΙΕΚ



Η οργάνωση ενός κέντρου αισθητικής και αδυνατίσματος, η αποτελεσματική διαχείριση ενός ινστιτούτου καλλωπισμού πλήρους παροχής υπηρεσιών (προσώπου, σώματος, αποτρίχωσης- πώλησης καλλυντικών, κ.α.), η κατανόηση των λειτουργιών και της χρησιμότητας του marketing, η εισαγωγή σύγχρονων διαδικασιών και μεθόδων σε ένα σύγχρονο κέντρο αισθητικής και πολλά άλλα κρίσιμα θέματα που αφορούν το marketing, τη διαφήμιση, το management, την προσωπική επικοινωνία, τις πωλήσεις και τις τεχνικές τους καθώς και την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών, βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της β’ έκδοσης του εγχειριδίου «Beauty Therapy Management». Τις διαδικασίες της παραπάνω διερεύνησης, παρουσιάζει σε αυτή τη β’ έκδοση του εγχειριδίου, ο Βασίλης Γαλάνης, Καθηγητής, Συγγραφές και  Marketing Consultant.



Η E’ έκδοση του εγχειριδίου με τον τίτλο «Beauty Therapy Management», καλύπτει όχι μόνον τις ανάγκες βιβλιογραφίας για το μάθημα Οργάνωση Καταστήματος – Marketing, που διδάσκεται στο β’ εξάμηνο της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής δημοσίων και ιδιωτικών ΙΕΚ, αλλά και την  αναβάθμιση της διδακτέας ύλης αντίστοιχων μαθημάτων  των ΤΕΙ Αισθητικής και Κοσμητολογίας της κατηγορίας διοίκησης οικονομίας, marketing και επιχειρηματικότητας.



Επιπλέον το εγχειρίδιο απευθύνεται στους επαγγελματίες του κλάδου καλλωπισμού / ιδιοκτήτες κέντρων αισθητικής και αδυνατίσματος, πολυδύναμων μονάδων, spa, κ.α., στελέχη και εργαζόμενους σε μονάδες του κλάδου, καθώς και σε φοιτητές και πτυχιούχους των αντίστοιχων παραγωγικών σχολών και τμημάτων που θέλουν να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, και να αναβαθμίσουν την καριέρα τους. Εξάλλου το μεγαλύτερο μέρος της ύλης του εγχειριδίου, εισαγάγει σύγχρονη τεχνογνωσία άμεσα εφαρμόσιμη, συμβάλλοντας στην εισαγωγή νέων επιτυχημένων διαδικασιών και μεθόδων. Παράλληλα, με το πρακτικό του ύφος,  συμβάλλει στην προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική μετεκπαίδευση  του προσωπικού  των παραπάνω προαναφερόμενων μονάδων.



Η δομή του εγχειριδίου έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε κάθε κεφάλαιο να αποτελεί μια αυτόνομη διδακτική ενότητα. Επιπλέον οι αγοραστές  του εγχειριδίου, ενημερώνονται ηλεκτρονικά με αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών, μελετών του κλάδου και εξελίξεων στο χώρο του marketing και της διαφήμισης καθώς και των τάσεων στον κλάδο, λόγω των νέων συνθηκών που διαμορφώνουν νέες καταναλωτικές συμπεριφορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο μέρος της δομής και της οργάνωσης του εγχειριδίου, στηρίζεται στην μεγάλη εμπειρία του συγγραφέα στο management και το marketing μεγάλων μονάδων του κλάδου καλλωπισμού. Πρέπει να σημειωθεί ακόμη, ότι ένα εκτεταμένο μέρος της ύλης του εγχειριδίου, αναφέρεται στην ανάπτυξη των απαραίτητων  επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων που πρέπει να διαθέτουν τα στελέχη του κλάδου σε θέματα επικοινωνίας, γλώσσας του σώματος και πωλήσεων, προκειμένου να προωθούν αποτελεσματικά τις υπηρεσίες τους, καλύπτοντας τις προσωπικές και εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών του κέντρου. Η αξία του εγχειριδίου και η τεχνογνωσία που εισαγάγει είναι 90€.


Για περισσότερες πληροφορίες – παραγγελίες, μπορείτε να απευθύνεστε στον κο Β. Γαλάνη, τηλ.: 6980 558496, e-mail: vasgalanis@gmail.com  


Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Βιβλιογραφία για το μάθημα Οργάνωση Καταστήματος Αισθητικής – Marketing από το Βασίλη Γαλάνη

To νέο επιστημονικό εγχειρίδιο του Βασίλη Γαλάνη, απαραίτητο εργαλείο για την οργάνωση της διδασκαλίας στο μάθημα Οργάνωση Καταστήματος – Marketing της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής


Ο Βασίλης Γαλάνης, προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένα υψηλού επιπέδου επαγγελματικό εγχειρίδιο, απαραίτητο σε κάθε επαγγελματία Αισθητικό.

Το βιβλίο, παρέχει με αντιληπτό και κατανοητό τρόπο αποτελεσματική μεθοδολογία και τεχνογνωσία, για την εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων και διαδικασιών Οργάνωσης, Management και Marketing στα Ινστιτούτα Αισθητικής και γενικότερα στις μονάδες του κλάδου καλλωπισμού. Παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής διαδικασιών στα κέντρα και μια μεθοδολογία άμεσα κατανοητή και εφαρμόσιμη, αποτελώντας ένα "σύστημα εν λειτουργία" αλλά και ένα ισχυρό σημείο διαφοροποίησης του ινστιτούτου σας.


Το βιβλίο απευθύνεται στις επαγγελματίες αισθητικούς, συμβάλλοντας στην «επαγγελματική μετεκπαίδευσή» τους σε σύγχρονα θέματα και στη «δια βίου εκπαίδευσή» τους. Η εφαρμογή των μεθόδων του βιβλίου, καλύπτει ένα μεγάλο κενό στην αγορά του κλάδου και ειδικότερα σε θέματα μετεκπαίδευσης των επαγγελματιών, σε γνωστικά αντικείμενα πέραν των σπουδών τους, που σχετίζονται με την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας, και τις αφορούν άμεσα ως επιχειρηματίες πλέον του κλάδου. Ακόμη το νέο αυτό εγχειρίδιο, καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα σε ότι αφορά τη βιβλιογραφία του κλάδου, έρχεται να συμβάλλει στην επαγγελματική επιμόρφωση των συνεργατών και του προσωπικού γενικότερα των Ινστιτούτων Αισθητικής, εφόσον προσφέρεται σε μια ειδική πολυτελή έκδοση με κινητά φύλλα, ενώ κάθε μέρος του βιβλίου αποτελεί μια αυτόνομη ενότητα.



Το βιβλίο, απευθύνεται ακόμη σε όλους τους εργαζόμενους στον κλάδο, σε σπουδαστές της επιστήμης της Αισθητικής, σε αποφοίτους και πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Αισθητικής, καθώς και σε Καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα της Οργανώσεως και του Marketing στις αντίστοιχες σχολές.


Σκοπός του βιβλίου, είναι να συμβάλλει μέσα από την αυτό-εκπαίδευση, στην επαγγελματική ανάπτυξη των αισθητικών, στην κατανόηση της χρησιμότητας του σύγχρονου Management Marketing και τη δυνατότητα εφαρμογής της νέας αυτής γνώσης.


Ο συγγραφέας του βιβλίου, διαθέτοντας βαθιά γνώση του κλάδου και της επιστήμης του Marketing, εκφράζει απόλυτα την πεποίθησή του, ότι θα αυξήσει τις επαγγελματικές ικανότητες των επαγγελματιών του κλάδου, συμβάλλοντας στην επαγγελματική τους ανάπτυξη καθώς και στην ανάπτυξη των πωλήσεων και των κερδών τους, ιδιαίτερα σε μια περίοδο κρίσεως.


Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ενεργητικό του Βασίλη Γαλάνη, πέραν της εμπειρία του στην οργάνωση, το marketing και την διαφήμιση πολυδύναμων μονάδων αισθητικής, συμπεριλαμβάνεται και η συγγραφή άλλων επτά επιστημονικών βιβλίων, γύρω από θέματα marketing και franchising.

Πέραν των άλλων, το νέο αυτό εγχειρίδιο καλύπτει θέματα όπως, η σωστή εξυπηρέτηση πελατών με προϊόντα και υπηρεσίες, διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών στο ινστιτούτο, τύπους πελατών και τεχνικές αντιμετώπισής τους κατά τη διαδικασία ενημέρωσης, τεχνικές αποτελεσματικής πώλησης υπηρεσιών και προϊόντων, τεχνικές επικοινωνίας και γλώσσας του σώματος κατά τη διαδικασία ενημέρωσης των πελατών, τεχνικές προώθησης καλλυντικών, θέματα μάρκετινγκ και κατάρτισης προϋπολογισμού για τα κέντρα, τεχνικές αντιμετώπισης αντιρρήσεων των πελατών καθώς και επαγγελματικές τεχνικές διαχείρισης των παραπόνων των πελατών.

Η αξία του εγχειριδίου και της τεχνογνωσίας που εισαγάγει, είναι 90 €.

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες απευθυνθείτε στον κ. Βασίλη Γαλάνη,

6980 558496, e-mail: vasgalanis@gmail.com